13 Mayıs 2017

Pure Beauty Cc Cream

Cc krem
Migren ağrım, cennet mahallesindeki Pembe'nin Ethem'in kapısında ayağını sallayıp durması gibi gelip gelmeyeceği meçhul olan bir gıcıklık içindeyken daha fazla riske atmadan ilaç aldım.
İlacın etki etmesini beklerken de çok merak edilen bu cc kremi size anlatayım dedim. Kıymetimi bilin bak 😂
Cc krem

23 Nisan indiriminde Watsons'tan 22 tl gibi bir fiyata almıştım. Sonra yapısında bir sorun oldu ve bunu gerekli yerlere ilettim. Birkaç gün içinde hem mağaza müdürü hem Forum şubesi hemde İstanbul'dan arayıp müşteri memnuniyeti için gerekli değişim işleminin hemen yapılacağını söylediler. Sorunsuz olan cc kremime kavuşur kavuşmaz kullanmaya başladım ki size bir an önce yorumlarımı iletebileyim.
Pure beauty cc krem
Bilek içim olduğu için koyu duruyor 😅

Color corerector diğer adıyla renk düzenleyici olan cc kremleri tercih etmemin sebebi sivilceye yatkın cildimin ağır yapılı ürünleri sevmemesi. Dermatolojik testlerden geçmiş olan ürünün içinde pembe çiçek kapsülü, gül suyu ve portakal kabuğu yağı var. Benim gibi içeriğe dikkat eden biriyseniz, içinde alkol, paraben, lanolin bulunmaması da en önemli özelliklerinden. Lakin ambalajın neredeyse yarısının boş olması hoş değil, Korelileri cimri olarak tanıyoruz yoksa. Ambalaj demişken pembeyi çok sevdiğimi söylemiş miydim? 😄 Kiminin sevdiği kiminin sevmediği bir diğer yanı, içinde çooook küçük simler barındırıyor olması. Aman sakın "bunu sürünce gelinin kız kardeşinden hallice oluyorsun" dediğimi sanmayın. Ben tende duruşunu sevdim. Göze batmayan sağlıklı bir parlaklık veriyor. Ama mat bitişli ürünleri seviyorsanız bu ürüne üvey evlat muamelesi yapmanız doğal.

İki rengi var; ivory ve natural. Bendeki natural olanı. İlk sürdüğümde "koyu mu bu ya?" desem de birkaç dakika içinde yüzüme uyum sağladı. Asla maske görüntüsü oluşturmuyor, ağırlık yapmıyor ya da günün sonuna doğru parça parça olmuyor. Kapatıcılığı orta seviyede. Cildim karma olmasına rağmen disko topu gibi parlama olmadı ama yağlı ciltliler de nasıl olur bilemem. Kokusuna ba yı lı yo rum. Gül kokuyor bildiğiniz. Koku hassasiyetiniz yoksa sorun olacağını düşünmüyorum. Ve malum bu aylarında ekstradan bir de güneş koruyucu olmasın istiyorsanız müjde! Spf 30 korumalı bir cc krem. Yazın çok sıcak aylarda bu koruma yetmeyebilir. Aklınızda olsun. Soru ve görüşlerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz.
Sevgilerimle 😍😇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder