6 Mayıs 2017

Madecassol Merhem

Bloga biraz ara vermiş olduğumu fark ettiğimde hemen yeni bir yazı hazırlamaya başlamam, yağmur başladığında balkondaki çamaşırları toplamaya koştuğum halimi hatırlattı. 😄 Biraz Youtube ile ilgilendiğim için blog geri planda kaldı. Açıklamamı yaptıktan sonra size izlere süper bir çözüm ile geldim.
Bildiğiniz üzere benim sivilce problemim vardı. Hatta bunun için rouccutane dışında bütün ilaçları kullanmıştım. Sivilceler yanaklarımda çıkıyor ve eşarbım kapattığı için videolarda görünmüyor. Ama gerçekten can sıkıcıydı. Ağrılı ve kocaman sivilceler yüzünden ağrı kesici içmeyen ben, 8 kutu antibiyotik içtim. 😔 Geçti mi peki? Hayır. Doktor artık rouccutane dışında kullanacak bir ilaç olmadığını ve kabul edersem başlayacağımızı söyledi. Yakın arkadaşımın rouccutane tedavisini yakından gözlemlediğim için kabul etmedim. Onun yerine bu durumu kabullenmeyi seçtim. İlaçları bıraktım ve kendime bir rutin oluşturdum. Bu rutin de madecassol merhem de var.

Yüz temizleme jelimi, toniğimi, kremlerimi akneye meyilli ciltler için olan ürünlerden seçtim. Daha sonra da haftalık bir cilt bakım rutini uygulamaya başladım. Bu rutini daha önce yazmıştım. Buradan bakabilirsiniz. Sivilcelerim geçene kadar kivili peeling, sivilcelerim geçtikten sonra da tanecikli peeling uygulamaya başladım. Haftanın bir günü yaptığım bu rutin sonrasında problemli yerlere ince bir tabaka halinde uyguladım. Cilt, kendini gece yenilediği için gece sürmeye özen gösterdim. Haftada bir sürmemin sebebi ise bu merhemi her gün uygulayanların tüylenme yaptığını belirtmiş olmasıydı.

Bu merhemi kullanmaya başlayalı yaklaşık 6 hafta oldu ve keşke kirpik bakımında yaptığım gibi hafta hafta fotoğraflasaydım dedim. Ciddi anlamda fark etti. Bu merhemin bu kadar etkili olduğunu bilseydim daha önce başlardım. İzlerden tamamen kurtulduğumda yazıyı güncelleyeceğim.
Sevgilerimle 😍😇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder