13 Nisan 2017

Yves rocher Sebo Vegetal Temizleme Jeli

Temizleme ürünlerine doymayanlar derneğinin başkanı bildiriyor 😅 Selam milleett 🙋 Bitirdiğim ürünü yorumlayım artık dedim. Kaç zamandır bitmiş tüp bana ben tüpe bakıyorum. Utandım artık çünkü 😀
Ürünün vaatleri; Kaside kökünden elde edilen baikal tozu ile cildi sebum fazlasından arındırır, ciltteki yağın fazlasını temizler ve matlık sağlar. Cildi kurutmadan temizler ve matlık sağlar. Gözenekleri kirden arındırır.
Ürün 125 ml tüp içerisinde ve bu tüp kullanımını gerçekten kolay kılıyor. İçerisinde paraben, mineral yağ (petrol), renklendirici ve paraben içermiyor ki bence ürünü güzel kılan bir yanı da bu.
Temizleme jeli evet ama jel biraz daha akışkan yani elinize aldığınızda kontrol etmekte zorlanıyorsunuz.
Ürün yüzünüze kolayca yayılıyor akışkan yapısı sayesinde. Etkili bir köpürme bekliyorsanız beklemeyin çünkü köpürmüyor.
Karma ve yağlı ciltler için olan bu ürün ciltteki parlamayı bir nebze azaltıyor evet ama istenen ve beklenen o matlığı sağladığını düşünmüyorum.
Sebumu kontrol altına alırken cildiniz botox yaptırmış gibi gerilmiyor ya da kurumuyor. Ciltte temizlenmiş hissi ortaya çıkarıp ferahlık sağlıyor. Cildin nem dengesini koruyor.
Gözenek konusundaki vaatleri ise bence asılsız çünkü hiçbir etkisini göremedim gözeneklerimde.
Temiz içerikli, kurutmayan, karma ve yağlı ciltlere göre güzel ürün evet ama bunları sağlayan pek çok marka var piyasa da pek bir farkı yok onlardan.
Sevgilerimle 😍😇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder