13 Nisan 2017

Schwarzkopf Gliss Magnıfıcent Strength Şampuan

gliss magnificent strength
Saçlarımın başına neler geldiğini syoss yazımda yazmıştım. O zamandan beri de alacağım şampuana çok dikkat ediyorum hatta öncesinde ufak bir araştırma yapıyorum. Bu şampuanı da çok merak edip almaya karar vermiştim ki Pattisciğimin içine doğmuş olmalı ki o almış bana. Daha önceden gliss'in ultimate oil elixir serisini kullanıp memnun kaldığım için gözüm kapalı güvenebileceğimi biliyordum.

İçerisinde sıvılaştırılmış keratin ve güçlü 3 protein kombinasyonu bulunuyor ki bu da saçların daha canlı, güçlü ve dolgun görünmesini sağlıyor. Her bir protein saçın farklı yapılarına etki ederek saçı kuvvetlendirir. Keratin ise saçın zarar görmüş kısımlarını onarır. Saç kremi ile birlikte kullanıldığında 20 kata kadar daha güçlü saçlara sahip olacağınızı vaat ediyor.
gliss magnificent strength

Ürünün ambalaj rengi çok hoşuma gitti öncelikle. Kokusu muhteşem ve bir sonraki yıkamaya kadar kalıcı. Rengi de ambalajı ile uyumlu. Seher saçına naptı bize ne renginden demeyin ben ambalajına da önem veriyorum ürünlerin 🙈
Saçlarıma gelecek olursak, kesinlikle daha güçlü. Saçları yağlandırmayan, ağırlaştırmayan güzel bir yapısı var. Kokusu ise dediğim gibi kalıcı.
Bahar aylarının geldi ve mevsim değişikliği kaynaklı saç dökülmeleri için yararı olacak bir şampuan bence.
Sevgilerimle 😍😇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder