28 Nisan 2017

Bona Dea Paket


bona dea paket
Millet olarak kötü, başarısız, sersemce yapılan her işe "kız gibi yapmak" diyoruz. Ama bir iş güzel ve içe sinecek şekilde yapıldıysa "adam gibi yapmak" oluyor hemen. Kadın girişimcilere fırsat verilse çoğu adamdan daha adam gibi yaparız şüphesiz. Bu yüzden de kadın girişimcilere hep destek tam destek 💪 Gerekli açıklamayı yaptıktan sonra yazıyı Bona Dea paketlerine ve tatlı girişimcilerine bırakıyorum.

Sevgili Didem, Melike ve Pınar bir gün Whatsapp gruplarında konuşurken başlamışlar. Zaten o whatsapp grupları yok mu? 😅 "Keşke böyle bir paket olsa" derken sonra biz neden yapmayalım bunu diye düşünüp işe koyulmuşlar. İyi ki de koyulmuşlar. 😊

İsimleri sizin ilginizi çekti mi bilmiyorum ama ben anlamını çok merak ettiğim için hemen sordum. Bona dea ismi Roma miytolojisinden geliyor. Doğurganlık, iyileştirme, bekaret ve kadınların koruyucu tanrıçası. Harika değil mi? 😇

Intagram hesaplarından onlara ulaşabilirsiniz. DM ya da mail yolu ile iletişime geçmeniz mümkün. Size gönderecekleri kutular farklı farklı. Üstelik içindeki ürünlerin nitelikleri de sizin zevkinize göre seçiliyor. Mesela benim gibi bitter yiyemeyen biriyseniz size sütlü çikolata gönderiyorlar. Ped tercihinizi soruyorlar. Yaz için ayrı kış için ayrı içerikleri var. Eğer kışın sipariş verecekseniz içinde pofidik çoraplar veya dudak nemlendiricileri çıkabilir. 😉 Şimdi size birkaç kutunun içeriğini paylaşıp kaçıyorum. Daha fazla bilgi ve içerik için sevgili Bona Dea ekibi ile iletişime geçebilir veya ınstagram sayfalarını ziyaret edebilirsiniz.
Kahvaltı Paketi

   
L Paket

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder