2 Aralık 2016

Syoss Saç Dökülmesine Karşı Şampuan Yorumu

syoss saç dökülmesine karşı şampuan

        Efendim madem bloga dönüş yaptım ayağımın tozuyla bir ürün yorumu yapmazsam olmazdı 😉 Gönül isterdi ki güzel dönüşüme yakışır güzel bir ürün yorumu yapayım ama maalesef 😏 Aslında bu ürünün sevmeyeni de yok değil. Fakat sevenleri çok az kalıyor memnun kalmayanların yanında.

        Saçlarım mevsim geçişlerinden dolayı fazlaca dökülmeye başlayınca yeni bir şampuan arayışına girdim. Pembe olması beni daha da çok kendine çekti tamam itiraf ediyorum 😁 Adı üstünde 'saç dökülmesine' yazıyor diye düşünüp bunu denemeye karar verdim, vermez olaydım 😓 Zaten azalmış olan saçlarımı tutam tutam elime verdi. Ama ben hala şampuandan olduğunu anlamadan kullanmaya devam ediyor bir yandan da dökülmenin sebebini araştırıyorum. Sabah kalktığımda yastığımda geçen sabahkinden daha fazla saç görünce tarlası yanmış köylü gibi bakakalıyordum. Uzun lafın kısası yine internette saç dökülmesini araştırırken şampuan kaynaklı olabileceğini okuyunca dank etti bende. Sonra duydum ki sadece ben değilim bunu yaşayan. Benimle aynı talihsizliği yaşayan biri de bunu sadece balkon yıkamak için kullandığını söyledi 😳 Belki sizin saçınıza iyi geliyordur bilemem ama benim saçlarımla hiç iyi geçinmediler.
      Ve dökülen saçlarım için bulduğum çözümle saçlarım hem güçlendi hem de daha parlak daha yumuşak oldu. Üstüne yeni saçlar çıkmaya bile başladı. Bunun sırrını çok yakında paylaşacağım sizinle 😉
Bir sonraki üründe görüşmek üzere 😘😊





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder