19 Aralık 2016

Aknefloks Krem

Aknefloks

Sivilceler ve sivilce izleriyle uğraşmaktan pek çok krem hakkında fikir sahibi oldum. Bu krem de onlardan biri. Sivilce lekelerimin azalması ve regl dönemi çıkan sivilcelerimin azalması için Aknefloks kremi de denedim. Gözlemlerimi paylaşıyorum sizinle.

Etken maddesi nadifloksasin olan bu krem, bakterilerin sebep olduğu cilt enfeksiyonları için etkili bir antibiyotik kremdir. Bu krem de diğer akne tedavisi ilaçları gibi önce derinin altındaki sivilceyi çıkarıyor. Bu dönemde sivilceleriniz artıyor. Sonrasında kurutuyor ve sivilcelerinizden kurtuluyorsunuz.
Peki ben bu kremi nasıl kullanıyorum? Akneli olan bölgenin mercimek tanesi kadar koyuyorum ve krem emilene kadar bekliyorum. Gün içerisinde veya gece sürdüysem sabah tekrar bakıyorum ve sivilcem yok olmuş. Üstü beyaz kenarları kızarık olan klasik sivilce görüntüsünün yerini Pembelik almış oluyor. Ve kesinlikle sivilceyi sıkıp içini boşalttığımız zamanlarda olduğu gibi iz de bırakmıyor. Kısacası ben böyle kullanıp etkisini böyle görüyorum. Farklı kullanım şekilleriniz varsa yorum kısmına bırakmayı unutmayın. 😊
Sevgilerle 😍😇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder